środa, 1 stycznia 2020

Nowy rok

Pamiętacie, żeby nie życzyć wszystkiego dobrego w Nowym Roku, ale w nowym roku? Otóż Nowy Rok to tylko 1 stycznia, a przecież chcemy składać życzenia na cały rok.


Oby 2020 był czasem szczęśliwym na każdego z Państwa, ale też dla wszystkich ludzi na naszej planecie. Niech przestaną wreszcie walczyć miedzy sobą, a zaczną dbać o wspólny dom, Ziemię. Tego życzmy sobie przede wszystkim, a z resztą jakoś damy radę:)


Ja przywitałam nowy rok w grupie postaci z książek i filmów. Ciekawe doświadczenie, polecam:)
A Wy jak spędziliście sylwestra?

21 komentarzy:

  1. Ja szykowałem wpis o moich podróżniczych planach rowerowych na ten już nowy 2020 rok.

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo pomysłowa impreza.
    To musiała być przednia zabawa, w czuć się w postaci z książek i z filmu.
    Serdecznie pozdrawiam:0

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nikt z nas nie wiedział, w kogo się poprzebiera reszta, a jednak stroje się nie powtarzały. Do tego wyszukalismy piosenki do poszczególnych postaci. Sprawdza się w gronie kilkunastu osób. Polecam:)

      Usuń
  3. Bylam kiedys na takiej przebierankowej imprezie. Ważne zeby każdy się w cos przegrał, a niektorzy zwlaszcza panowie nie chcą. Wyglądają wtedy dziwnie. Pozdrawiam noworocznie. Aneta

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, niektórzy mężczyźni mają z tym problem. U nas jeden się nie przebrał i chyba mu było głupio. Pozdrawiam serdecznie.

      Usuń
  4. rewelacyjna ta pszczółka!

    OdpowiedzUsuń
  5. Fantastyczny pomysł na taki bal przebierańców. Życzę dużo nowych podroży śladami wielkich i małych i wytyczania własnych śladów. I dalszych sukcesów literackich

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja zaczęłam szyć kolejną suknię osiemnastowieczną i jeszcze nie skończyłam jej.
    Ciekawy pomysł na ten bal przebierańców :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj, to cudownie! Uwielbiam takie suknie. Gdzie można je zobaczyć?

      Usuń
    2. Zdjęcia są na moim blogu w kategorii Szycie:

      https://mrokidziejow.blogspot.com/2019/10/szycie-zotej-sukni-osiemnastowiecznej.html?m=0

      Usuń
  7. Pamiętam, pamiętam, choć wielu pisze niewłaściwie. O recenzji też pamiętam. Wspaniały bal. Ja Sylwestra spędziłam w domu, typowa domatorka ze mnie. Pozdrawiam i życzę wszystkiego dobrego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nowy rok jest pisany wielkimi literami w życzeniach nagminnie. Dlatego przypominam, może ktoś skorzysta. Pozdrawiam noworocznie:)

      Usuń
  8. W Sylwestra szukałam informacji na temat zwyczajów noworocznych w innych krajach.
    Wszystkiego najwspanialszego w całym 2020 roku Ci zyczę. No i nastepnej ksiązki :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sylwester w pracy, a Nowy Rok na rowerze.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak fajna praca, to nie tak źle:) Rower 1 stycznia? Podziwiam:)

      Usuń
  10. Hi just wanted to leave an appreciation comment, as I was looking for some cool honyemoon ideas and stuff to read. Really enjoyed reading this genre of your blog. Keep up the good work. Thanks will look forward for more. honeymoon tour packages honeymoon packages in india
    Plane Airfare in Bangalore
    book Plane Airfare in chennai
    Booking Hotels in Jaipur
    Online Hotel Bookings in Shimla
    Booking Hotels Online in Manali
    Plan Your Trip With Us in Delhi
    Safe Travel Plans in Mumbai

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza (choćby anonimowego) daje mi poczucie, że warto dalej tworzyć ten blog, bo ktoś go jednak czyta:)