czwartek, 10 grudnia 2020

Książka pod choinkę

Jeśli ktoś jeszcze nie zrobił świątecznych prezentów i zastanawia się, co kupić dziadkom, rodzicom, dzieciom czy wnukom albo przyjaciółce, może pomyśleć o książce. 

Polecam serię swoich "Podróży literackich". Są to bogato ilustrowane moimi zdjęciami biografie pisarzy. Dowiecie się z nich różnych rzeczy, o których nie mówi się w szkole. 

Zobaczycie obecny stan miejsc związanych z twórcami. Gdzie się urodzili, spędzili dzieciństwo, młodość, gdzie powstawały ich dzieła, aż wreszcie gdzie odeszli do lepszego świata. 


Książki można kupić każdą osobno lub w komplecie. Na życzenie dołączam dedykację. Proszę pisać na az44@wp.pl To ostatni moment, żeby doszły przed Wigilią.

Nowym Czytelnikom tego bloga polecam recenzje, które znajdziecie tu: recenzje "Podróży literackich" i tu: Wspaniała podróż śladami Mickiewicza

16 komentarzy:

  1. Mam wszystkie cztery, czekam na piątą ��

    OdpowiedzUsuń
  2. Książka była i jest zawsze wspaniałym prezentem no i nie trzeba biegać i szukać po sklepach. Gratuluję wspaniałej kolekcji. Pozdrawiam serdecznie B.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam i ja! Pozdrowionka od Edyty

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam cały zestaw. I czekam na ciąg dalszy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam wszystkie cztery książki.
    Wszystkie kupiłam dla starszego wnuka-licealisty. Jest nimi zachwycony.
    Ja też - bo przeczytałam wczesniej zanim mu je sprezentowałam.
    :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczny pomysł na prezent, naprawdę warto.

    OdpowiedzUsuń
  7. Lepszego prezentu dostać nie można !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak, tak i tak! Książka to chyba najlepszy możliwy prezent na wszystkie okazje, no przynajmniej jeśli chodzi o mnie. Zawsze, wszędzie i w każdej ilości. Byle tylko mi gatunki podpasowały :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W każdej ilosci, tylko żeby jeszcze był czas na czytanie:)

      Usuń

Pozostawienie komentarza (choćby anonimowego) daje mi poczucie, że warto dalej tworzyć ten blog, bo ktoś go jednak czyta:)