niedziela, 5 lutego 2023

Rocznicowo

Kolejny rok minął nie wiadomo kiedy... To już dziewiąty! Mój dziewięciolatek ze zdjęcia wchodził w fazę buntu. Obraził się, bo poprosiłam o zdjęcie rękawic piłkarskich, z którymi się nie rozstawał. Jak widać, nie zdjął nawet przy torcie. Ale wyrósł na mądrego i dobrego człowieka. A mój dziewięcioletni blog? Nie odważę się go oceniać.


Co się zdarzyło od ostatniej rocznicy? 
Przybyło trzydzieści pięć postów, wyszła kolejna książka (o Konopnickiej) oraz drugie wydanie pierwszej części Podróży literackich (o Mickiewiczu), bo nakład się wyczerpał. Zaczęłam pisać powieść, którą kończę i będę szukać wydawcy. 

                                      

Jeśli chodzi o podróże, było ich zdecydowanie mniej niż zwykle. Z zagranicznych tylko do Grecji. Słabo. Po Polsce też niedużo. Wszystko w życiu idzie falami. Trzeba przeczekać i mieć nadzieję na lepszy czas. Mimo wszystko.  


Dziękuję Wam, kochani Czytelnicy, że towarzyszycie mi w tej blogowej przygodzie. Szczególne podziękowania składam komentatorom, bez których blog byłby martwy. Dokończmy tę dekadę razem, a co będzie dalej, zobaczymy 😊

27 komentarzy:

  1. Gratuluję z całego serca kolejnej rocznicy. Mimo trudnej rzeczywistości ciągle prowadzisz swój blog a my podróżujemy z Tobą z przyjemnością. Pogłębiamy wiedzę bo często podajesz informacje nieznane powszechnie. A wszystko to w ciekawej formie. Dzięki i pozdrawiam serdecznie B

    OdpowiedzUsuń
  2. Adam Łobodowski5 lutego 2023 11:24

    Moje szczere gratulacje. Jest mi niezmiernie miło, że już kolejny rok będę miał przyjemność wracać do Pani bloga i pogłębiać literacką wiedzę. Mam nadzieję, że kolejne lata będą równie owocne..., tego Pani i przede wszystkim nam czytelnikom serdecznie życzę. Pani działalność pozwala uprzyjemnić szarą sztabową rzeczywistość w tych dziwnych czasach. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Adasiu, miło mi, że czytasz mój blog i pamiętasz o swojej dawnej polonistce. Mam nadzieję, że Ci się wiedzie, mimo szarej rzeczywistości, o której wspominasz. Wszystkiego dobrego:)

      Usuń
  3. Gratuluję 9 rocznicy i życzę kolejnych. Z niecierpliwością czekam na każdy nowy wpis czym nas zaskoczysz lub poprostu poinformujesz A o potrzebie Twoich działań świadczy fakt że skończył się nakład Mickiewicza. Gratuluję i czekam na dalsze podróże z Tobą pozdrawiam podróżniczka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Nowa wyprawa szykuje się już w tym miesiącu. Będzie o czym pisać:)

      Usuń
  4. Agnieszko!
    Gratuluję 9 rocznicy i życzę wielu kolejnych lat pełnych weny i chęci do tworzenia kolejnych postów:)
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dziewiąta rocznica to już poważna sprawa. Gratuluję wytrwałości, ciekawości świata i kontynuowania literackiej przygody oraz przybliżania nam ciekawostek z życia naszych pisarzy. Życzę ciekawych tematów i wytrwałych czytelników. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wiem, kiedy to zleciało. Dziękuję za gratulacje i życzenia:)

      Usuń
  6. Faktycznie leci ten czas... Pamiętam jak zaczynałaś blogowanie. Rozwinęłas się niesamowicie czego Ci gratuluję i życzę dalszych sukcesów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też pamiętam, jak zaczynałam:) Dziękuję za życzenia i pozdrawiam:)

      Usuń
  7. Życzę Ci kolejnych lat blogowania. Kolejnych bardzo ciekawych postów.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję Agnieszko wspaniałej rocznicy i życzę kolejnych udanych lat w blogosferze. Masz rację, że komentarze są jak miód na serce, życzę więc wielu aktywnych obserwatorów. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bartosz Kucharski7 lutego 2023 18:08

    Gratulacje! Kolejnych jubileuszy!!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Blogosfera się zmienia, bo wielu ludziom nie chce się skupić na dłuższych tekstach, ponadto rozmaite komunikatory internetowe przyciągają takimi błyskami papki intelektualnej. Gratuluję, że pozostajesz wierna swoim pasjom i wspaniale pokazujesz tło historyczne, geograficzne i literackie swoich twórców. Chętnie czytam i wyszukuję różne ciekawostki u Ciebie. Sama uwielbiam literaturę i również nawiązuję do wielu pisarzy i poetów. Ale nie mam takiej wytrwałości, pracowitości, wiedzy, którą bardzo u Ciebie podziwiam.
    Pozdrawiam z Ostrowca.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za wnikliwy komentarz. Faktycznie, nie ulegam modom, jestem wręcz staroświecka. Wydaje mi się, że formuła i cel tego, co robię, wymaga takiego właśnie podejścia. Cieszę się, że ktoś to docenia. Pozdrawiam serdecznie:)

      Usuń
  11. Agnieszko serdecznie gratuluję wytrwałości i konsekwencji w Twych literackich podróżach zapisywanych na kartach bloga. Dzięki takim autorom jak Ty blogosfera jest pełną wartości przestrzenią. Czuję zaszczyt i dumę, że jestem cząstką tej blogowej rodziny :-))
    Życzę zatem wielu inspirujących podróży, bo Czytelników wiernych już masz...
    Dołączam moc serdeczności - Anita ;-))

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję rocznicy. Bardzo lubię twórczość Mickiewicza :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Każdy post to piękna polszczyzna okraszona dowcipem...Każdy post to wiedza przekazana w przystępny sposób bez bufonady i pouczania...Każdy post to niedosyt, że Autorka mogła "wycisnąć" z siebie jeszcze kilka akapitów, zdań, słów...Każdy post to oczekiwanie na kolejny...Echhh...
    Pisz Agniesiu !! Pisz !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza (choćby anonimowego) daje mi poczucie, że warto dalej tworzyć ten blog, bo ktoś go jednak czyta:)