sobota, 10 października 2020

Jest już tetralogia!

Miło mi poinformować Państwa, że jest już czwarta część "Podróży literackich". Tym razem poświęcona Bolesławowi Prusowi. 


Bardzo dziękuję wszystkim, którzy przyczynili się do jej powstania i proszę o adres do wysłania, jeśli jeszcze takowego nie mam. Gdyby ktoś życzył sobie tę lub wcześniejsze moje książki, proszę pisać na az44@wp.pl


Jest to moje  najukochańsze "dziecko", zapewne dlatego, że najmłodsze. Przyznaję jednak, że Prus zaskoczył mnie najbardziej ze wszystkich, o których dotąd pisałam. Nie wiedziałam o nim tylu rzeczy!


Jak zawsze szkoda mi było, gdy przygoda z kolejnym pisarzem się zakończyła, ale nieprędko zacznie się następna. Czas nie sprzyja ani podróżom, ani wydawaniu książek. Jednak nie poddam się łatwo i mam nadzieję, że w przyszłym roku zabiorę się za kolejnego twórcę.


Tymczasem polecam Państwu niesamowitego Prusa oraz wcześniejszych bohaterów "Podróży literackich" i życzę przynajmniej tyle przyjemności z czytania, co ja miałam z pisania:)

23 komentarze:

  1. Kochana jesteś MISTRZEM! Ja bardzi chętnie zakupię kolejna pozycję z autografem���� Bardzo sie cieszę i duma mnie rozpiera że mogę przyjaznić się z tak wartościowym literatem❤

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratulacje !! "Matko Pisarzy"...;o)

    OdpowiedzUsuń
  3. Najszczersze gratulacje!!!
    Już wczoraj zaglądałam do skrzynki :-))

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdecznie gratuluję. Marzenia spełniają się mimo przeciwności. Czterej Panowie prezentują się imponująco ale myślę że do tego towarzystwa przydałaby się Dama. Trzymam kciuki za następne pozycje. Wierzę że takowe będą.Twój zapał do poznawania historii naszych wielkich i niestety często zapomnianych twórców literackich jest godny podziwu. Pozdrawiam serdecznie B

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje. Dama będzie, zapewne niejedna, ale na razie nie mam w związku z żadną z nich tylu podróży, by starczyło na książkę. A jeździć nie można...

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Serdecznie gratuluję! To musiało się udać.

    OdpowiedzUsuń
  7. To świetne,, podróże" chapeau bas za pomysł i opracowanie tematu. Trzymam kciuki za następne i gratuluję serdecznie. C

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję i pozostaję pod wrażeniem. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pani Agnieszko, wielkie gratulacje!
    Przeczytałem książkę o Żeromskim jednym tchem. Szczerze polecam wszystkim maturzystom. Te pozycje powinni obowiązkowo mieć w swojej biblioteczce. Poznałem sporo szczegółów z życia pisarza. Niektóre z nich "wyprostowałem", np. o pobycie Żeromskiego w latarni Rozewie. Latarnię zwiedzałem kilka lat temu i zaraz po powrocie przeczytałem "Wiatr od morza". Byłem przekonany, że pisarz tam mieszkał i myślę, że 90 % zwiedzających ma takie przekonanie :) Z Pani książki dowiedziałem się, że było inaczej...
    Jeszcze raz gratuluję, dziękuję za autograf i życzę powodzenia w pisaniu następnych książek.
    Tomasz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Panie Tomaszu, dziękuję za miłe słowa. Polecam zatem kolejną - o Prusie:)

      Usuń

Pozostawienie komentarza (choćby anonimowego) daje mi poczucie, że warto dalej tworzyć ten blog, bo ktoś go jednak czyta:)