sobota, 5 lutego 2022

Która to już rocznica?

Ósma! Nie do wiary, że już osiem lat regularnie umieszczam tu wpisy. Nawet pandemia tego nie zatrzymała! Mam nadzieję, że dociągnę chociaż do końca dekady:)


Mój syn coraz starszy na tych zdjęciach. Jego torty urodzinowe wykorzystuję do urodzin bloga:) Nie mogę doliczyć się ósmej świeczki. Zapewne schowała się jedna za drugą. Niestety nie mam lepszej fotografii, nie miałam wtedy aparatu cyfrowego. Dzięki temu, że uwieczniłam tę chwilę na papierze, możemy ją w ogóle oglądać.


Cóż się wydarzyło od poprzedniej rocznicy... Przede wszystkim ukazały się dwie nowe książki z serii "Podróże literackie". Nie wiem czy będę ją kontynuować, bo nie zebrałam kompletu materiałów, a obostrzenia skutecznie zniechęcają mnie do wyjazdów. 

Jest jeszcze jedna przyczyna, dla której odłożyłam pisanie siódmej części cyklu. Otóż zdradzę Wam moją najsłodszą tajemnicę... Zaczęłam pisać powieść! Trzymajcie kciuki! Nic więcej nie powiem, zanim nie skończę, żeby nie zapeszać. 

Dziękuję wszystkim moim Czytelnikom za to, że inspirują mnie do pisania bloga i książek. Postaram się nie zawieść.

25 komentarzy:

  1. Gratuluję rocznicy, literackich sukcesów i odwagi do pisania powieści. Niech to będzie super bestseller:))
    Tatiana

    OdpowiedzUsuń
  2. Powodzenia w dalszym blogowaniu. Wielu inspiracji. Pandemia w końcu się skończy i wrócimy do podróżowania. Trzymam kciuki za powieść. I dotrwania nie tylko do dziesięciu lat, ale dwudziestu, trzydziestu w blogowaniu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby się już skończyła, bo kończy mi się materiał na bloga:)

      Usuń
  3. Świetny blog 👩‍💻. Mega ciekawe i wartościowe są Pani książki dotyczące poszczególnych pisarzy 📖👍 pozdrawiam serdecznie 💐

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję, życzę kolejnych owocnych lat blogowania i wytrwałości podczas pisania powieści. Bardzo jestem zaciekawiony o czym będzie, ale na to przyjdzie nam poczekać. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję z okazji 8 rocznicy tak szybko dni mijają. Jestem pewna że uda się kontynuować bloga, ponieważ z przyjemnością czytamy relacje z Twoich podróży. Już tak jest że po burzy przychodzi słońce. Wspaniałe jest to że szukasz nowych kierunków w swoim literackim przekazie. Gratuluję i mocno trzymam kciuki za pomyślność. Nie mam wątpliwości że znowu przeżyję wspaniałą podróż literacką. Pozdrawiam serdecznie B

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastycznie, że jesteś, fantastycznie, że piszesz, fantastycznie, że będzie powieść, zamawiam w ciemno:-) Właśnie piszę posta, w którym promuję Twoją książkę. Bardzo cieplutko pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fantastyczny ten Twój komentarz🙂 Lecę sprawdzić recenzję:)

      Usuń
  7. Witaj ! Gratuluję rocznicy blogowania oraz pisania kolejnej książki !!! Ciekawa jestem tych książek. Pozdrawiam serdecznie :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Książki można zakupić bezpośrednio u mnie, pisząc na adres az44@wp.pl

      Usuń
  8. Gratuluję rocznicy i życzę kolejnych. Miło było Cię poznać, na razie wirtualnie, chociaż wierzę, że i na realne spotkanie przyjdzie kiedyś czas. I mimo wszystko czekam(z wiadomych powodów) na książkę o Marii Konopnickiej. Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Konopnicka powstanie. Nie odpuszczę:) Pozdrawiam również 🙂

      Usuń
  9. Gratuluję z okazji 8 rocznicy i życzę kolejnych lat blogowania. trzymam kciuki za powieść.
    Serdecznie pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  10. I teraz nie wiem, czy bardziej ślinię się do tego tortu, czy do powieści...;o) Parafrazując pewną sympatyczną ryjówkę (bajeczka taka), dodam: pisz Aga, pisz !! ;o)

    OdpowiedzUsuń
  11. Warto to robić, a na czytelników też nie możesz narzekać. Nie są nas tysiące, ale za to jesteśmy wierni.

    OdpowiedzUsuń
  12. Serdeczne gratulacje z okazji kolejnej rocznicy blogowania. Życzę niegasnącego natchnienia na kolejne lata. A powieść brzmi dumnie, trzymam kciuki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za gratulacje i życzenia oraz trzymanie kciuków, oczywiście:)

      Usuń
  13. I ja przesyłam serdeczne gratulacje i życzenia dalszych sukcesow.
    :-)

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza (choćby anonimowego) daje mi poczucie, że warto dalej tworzyć ten blog, bo ktoś go jednak czyta:)