środa, 1 listopada 2023

Romantykon III

Już w tę sobotę trzecie spotkanie miłośników romantyzmu w Warszawie, czyli Romantykon! Widzimy się tym razem w Muzeum Literatury na Starówce. Z okazji przypadającej w tym roku 200. rocznicy procesu filomatów, skupimy się na Mickiewiczowskich Dziadach.


Jak widać na powyższym plakacie, będę miała swoje "pięć minut". Zapraszam zatem, w imieniu organizatorów, wszystkich, których zainteresuje to wydarzenie. Bilety w cenie 30 zł można kupić online. Wystarczy wejść na stronę https://buycoffee.to/romantykonkonwent i "postawić kawę", a mailem otrzymacie potwierdzenie zapisania na listę gości. 
Na miejscu będzie można za darmo zwiedzić Muzeum Literatury i zakupić książki, w tym moje. 


O wcześniejszych Romantykonach pisałam tu:
Przybywajcie!

21 komentarzy:

  1. Świetnie, zapowiada się miły dzień i spotkanie z debiutującą pisarką. Czego chcieć więcej? Pozdrawiam serdecznie B

    OdpowiedzUsuń
  2. Usilnie wierzę, że któregoś roku tam dotrę. Niestety nie w tym roku, w Warszawie będę tydzień później. Trzymam kciuki za przyjemne świętowanie

    OdpowiedzUsuń
  3. Pamiętam relację z poprzedniej imprezy i życzę by ta była równie emocjonująca. Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Paweł Zbroszczyk2 listopada 2023 14:58

    Ale super pomysł🖐️

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam, widziałam, podziwiałam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Byłem na spotkaniu pierwszy raz ale na pewno nie ostatni. Atmosfera świetna polecam wierny czytelnik.

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie przeczytam relację z Romantykonu. Fajnie że mają miejsce takie imprezy. Pozdrawiam podróżniczka

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawe wydarzenie.
    Pozdrawiam:)*

    OdpowiedzUsuń
  9. Super wpis. Byłem na tym wydarzeniu i udało mi się kupić książke.

    OdpowiedzUsuń

Pozostawienie komentarza (choćby anonimowego) daje mi poczucie, że warto dalej tworzyć ten blog, bo ktoś go jednak czyta:)